鬥士Fighter Studio HK代打搞封人AC仲惡過你封鎖埋你

本身諗住唔出聲算數,點知原來間鬥士工作室呃左咁多人,單野係上年11月

,total入左7千,支付寶3000,戶口入左4000,因為太耐搵唔返,我唔常用

支付寶所以D記錄仲係到所以CAP到,依間鬥士開頭搵佢果時已經好似好唔耐煩咁

覆你,入完錢等左3日打都未打過一場,咁我問鬥士一句就比佢屌,等陣好冇,唔好咁

急,我安排唔洗時間咩,好啦,咁等佢開始打,10場有7場都係KDA差到仆街,我問佢

可唔可以轉打手,佢果時係接左我銅牌打上去大師,銅牌喎打手可以2/10/5,你信唔信

佢網站講全部打手菁英坐陣,點知我有FD排到我AC鬥士既打手,成場全頻係到打哂粗

口,屌D隊友,喂大佬我比個AC你唔係博封嫁,之後我就同鬥士工作室講番可唔可以

叫打手唔好打字罵人,鬥士同我講打手有情緒我控制唔到嫁喎,咁我當時已經冇野

講,因為我知再問鬥士一定會比佢狂屌,好啦咁我一直等,打左足足1個月銅牌先打到

上去白金1,點知鑽都未上佢就收到鬥士主動搵我,係呀你無睇錯,鬥士工作室第一次

主動搵我,點知係同我講個帳比人封左,原因係使用第三方程式被永久停權,我心諗:

屌唔撚係呀,打去白金打撚左成個月仲要係用外掛腳本升,扮咩菁英打手,鬥士仲叫

我試下自己搵客服同佢講比人盜號睇下申唔申請得番個帳號,叫我自己P圖呃鳩客服,

仲同我講代打係有風險嫁啦,封帳我都唔想嫁,我真係唔撚知點撚樣做工作室,

銅牌打手扮菁英,打手係遊戲到嘴炮用外掛,封左仲要個客自己去呃鳩客服試下拎

返個AC,足足搞左差唔多2個月,比左7000貼錢買難受仲要受鬥士工作室Fighter Studio 

HK氣,大家切勿同鬥士,59844441買代打買帳號,我諗佢呃呃埋埋都唔少人。最後係

無退錢,全數7千比鬥士食哂,仲要受一肚氣,假打手用外掛嘴炮仲要叫人P圖呃客服

唔好唔好唔好唔好唔好唔好唔好唔好唔好唔好唔好同鬥士工作室再買任何野plz!

佢地專賣黑號同埋扮菁英打手呃代打錢

有其他人都有爆佢衰野 黑店鬥士工作室






留言

這個網誌中的熱門文章

鬥士Fighter Studio 用外掛打完封號唔賠